pergilah.. please!


ye
aku ngaku, aku pernah suka kau.
aku ngaku, aku pernah sayang kau.
tapi..
tu sume dulu.

ye
dulu kite bahagia
dulu kita romantis
tapi tu sume dulu.

nak tau sebab ape aku tawar aty kat kau?
sebab diri kau sendiri.
sebab attitude kau!
benar orang kate,
gajah depan mate tak nampak
kuman sekecil-kecilnye tulaa kau nampak.
salah sendiri haram kau tak nampak
salah aku yang ciput jadik besar macam langit ketujuh!
aku tak wat salah tetibe kene tuduh.
bukan sekali,
tapi..
874019467235puluh ratus ribu kali!

maaf?
maaf kau dah tak bermakna lagi.
arini maaf, sok luse wat lagi.
terlalu Murah macam sampah maaf kau.

wehhhh. cukuplaa..
aku da tak larat nak tggung.
kesabaran aku ade hadnya.
mungkin aku lemah,
mungkin aku lembut.
Tapi hati aku keras.
lebih keras dari batu permata.

101percent aku da lupekan kau.
1000percent aku da padam kenangan antara kita
10000percent aku benci kau.
takde percent aku dendam kat kau.

pelisss..
jangan ganggu aku lagi.
da berbulan-bulan aku tak layan kau
tak reti bahase ke weh!
bla r. rimas tau tak!

kalau aku nak balas balek pe kau buat,
da lame aku buat.
tapi aku tak macam kaulah!
aku sentiasa beringat
dunia ni mcm bola.

terima kaseh..
atas tali persahabatan kau
atas kasih sayang kau
atas kenangan indah antara aku dan kau
atas mulut longkang kau!
aku taknak doakan keburukan,
moga kau jumpe org yg ssuai dgn kau =')





please forgive me
i know not what i do
please forgive me
i can't stop lovin' you
don't deny me
this pain i'm going through
please forgive me
if i need ya like i do
please believe me
every word i say is true
please forgive me
i cant stop lovin' you



p/s : love diss songg ^^

No comments: