baru lesen L !!

dengan penat plus tak cukup tidur aku gagahkan jua diri yang comel ini untuk bersiap pergi deting. Eh?
rombongan datang lepas zohor, jam 12tengahari aku baru sampai. eh tak. tak. jam 12.50 baru sampai. 
special la katakan datang lambat #jerit2 taknak rewang. Alasan taktau nak buat keje ape datang cepat2 -,- 
Ayah yang hensem hanya mampu tengok aje anak dier yg comel lagi degil nih. maap ayah!

pas tolong itu ini sikit-sikit, ingat nak tacap kejap, skali popp! kecoh kat luar rombongan da sampai. 
Pasrah ajelaa muka dengan pakaian sakai nih. dahla kat rumah tak sempat tacap, hanya sempat tepuk2 bedak talkum wangi Safi aje. terserlah la kenaturalan aku yang..boleh pengsan kalo orang tengok. haish! 
ingat tak ramai, kush skali datang dekat 10kereta! ingat uncle & untie aje, adik2 comel, akak2 yg cantik dan jejaka lagi hensem dan kacak pon ade. ramai pulak tu. MasyaaAllah, malu. potong daun betul lah.

full hantaran dari pihak gegurl ;D

bakal abang ipo den

To my lovely sister, *betulkan mic
eh. nih baru lesen L okay!! 
lagi 6bulan baru full. 
dugaan banyak, hope sabarla menanti hari bahagia akan datang! 
happy engaged sis! =')

2 comments:

Azham Vosovic said...

hehe...igtkan amek lesen betul2 td hehe

ckp good luck kt dia gak hehe

.cik syana. said...

lesen penting tu. hehe.
okeh^^